دیدار سه رئیس فدراسیون و یک مدیرعامل باشگاه با وزیر ورزش

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 19:57
سه تن از روسای فدراسیون‌های ورزشی به همراه مدیرعامل باشگاه آلومینیوم امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
دیدار سه رئیس فدراسیون و یک مدیرعامل باشگاه با وزیر ورزش
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، افشین چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های رزمی، عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم امروز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه با حضور در وزارت ورزش و جوانان در دیدار‌های جداگانه با احمد دنیامالی دیدار کردند.
 
در این دیدار‌ها سهرابیان، چگینی، ناطق نوری و رجائیان درخصوص عملکرد حوزه خود گزارشی را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.