خبرورزشی‌گردی| مایلی‌کهن: افتخار می‌کنم گزینه احمدی‌نژاد بودم/ این‌آقا از عاملان دوپینگ در ایران است/ حتما رئیس‌جمهور آمریکا پارتی سرمربی تیم ملی شده!

خبرورزشی سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 19:35
محمد مایلی‌کهن ۱۷ سال قبل مدعی شد باراک اوباما، رئیس‌جمهور وقت آمریکا می‌تواند پارتی افشین قطبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان باشد!

فوتبال ایران در عرصه ملی طی ماه‌های آغازین سال ۱۳۸۸ اتفاقات بسیار عجیب و غریبی را به چشم دید. ابتدا علی دایی برکنار شد، پس از آن محمد مایل‌کهن به عنوان سرمربی جدید ایران انتخاب شد و البته در روزهای آغازین اردیبهشت، حاجی‌مایلی هم رفت تا جای خود را به افشین قطبی بدهد.

در همین رابطه محمد مایلی‌کهن ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ و به فاصله یک هفته پس از کنارگذاشته‌شدنش از سمت سرمربیگری تیم ملی، حرف‌هایی بسیار جنجالی بر زبان آورد:

  • برخی حرف‌های من هنگام رویارویی سایپا با صبا باتری مستند است و فیلم آن‌ها نیز وجود دارد. باور کنید اگر این فیلم منتشر شود حتی از اخراجی‌های۲ نیز پرفروش‌تر خواهد شد.
  • وقتی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم، برخی نمایندگان مجلس لطف کرده و ضمن دعوت از من یک نامه حمایتی نیز امضا کردند. در آن نامه بنده را با الفاظی همچون برادر، دلاور بسیجی و... مورد لطف قرار دادند. همان‌جا به این دوستان گفتم صفاتی همچون بسیجی بسیار مقدس است اما من هیچ وقت عضو بسیج نبوده‌ام.
  • یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده که مایلی‌کهن لیاقت هدایت تیم ملی را ندارد و به همین خاطر افشین قطبی را برای سرمربیگری این تیم معرفی کرده‌اند! اجازه بدهید من هم خطاب به این شخص بی مقدار بگویم حالا که این‌طوری شده خانم کاندولیزا رایس را هم به جای آقای منوچهر متکی برای وزارت امور خارجه ایران معرفی کنند!
  • اعتقادم به آقای دکتر احمدی‌نژاد بابت خدمات و زحماتی که برای مردم انجام داده هر روز بیشتر می‌شود بنابراین اگر ایشان من را به عنوان گزینه هدایت تیم ملی پیشنهاد داده باشد برایم مایه مباهات و افتخار است (این حرف‌ها، اعتقاد مایلی‌کهن در سال ۱۳۸۸ بود و نمی‌دانیم الان چقدر نظرش نسبت به ادعاهای ۱۷ سال قبل تغییر کرده).
  • افشین قطبی بعد از این‌که با پرسپولیس فسخ کرد و رفت، تمام ایران را زیر سوال برد و گفت مملکت ما فاقد امکانات اولیه و امنیت است! او حتی یک بار بابت بازگشت مجددش به پرسپولیس در تابستان سال ۱۳۸۷ خودش را دیوانه خطاب کرده و به خبرنگاران نیز توهین کرد اما با این وجود او را آوردند و سرمربی تیم ملی کردند. حتما باراک اوباما (رئیس جمهور وقت آمریکا) پارتی افشین قطبی بوده که توانسته سکاندار تیم ملی شود!
  • تا روزی که در فوتبال فعالیت کنم، اجازه نمی‌دهم برخی افراد مانند فیروز کریمی با لودگی، مضحکه و دلقک‌بازی دیگران را خراب کنند. این‌آقا بازیکنان خود را به زور آمپول وارد زمین می‌کند و یکی از عاملان دوپینگ در ایران است!

بیشتر بخوانید: قطبی: دلال‌ها من را آوردند؟ همه‌چیز ۲ساعته جور شد/ تاریخ ایران مثل دایی به خودش نخواهد دید/ مصاحبه‌ام با BBC را فراموش کنید!

خبرورزشی‌گردی| مایلی‌کهن: افتخار می‌کنم گزینه احمدی‌نژاد بودم/ حتما رئیس‌جمهور آمریکا پارتی سرمربی تیم ملی شده!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.