«گزارش ورزشی» و «تهران ۲۰»، از قاب سیما// حداقل ۳ برنامه باید باشد // ارتباط ۲ برنامه متفاوت در لید هم مناسب نیست

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 16:32
درحالی که رویارویی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، امشب از شبکه سه پخش می‌شود، برنامه «تهران ۲۰»، شبکه تهران به موضوع دستمزد، بیمه و مسکن کارگران، می‌پردازد.

برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی امشب با هم به رقابت می‌پردازند.

در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی، امشب، تیم پاری سن ژرمن فرانسه با بایرن مونیخ آلمان به دیدار هم می‌روند که برنامه «گزارش ورزشی» شبکه سه این بازی را ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده پوشش می‌دهد.

درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهار تیم حضور دارند که دو تیم دیگر این مرحله اتلتیکو مادرید اسپانیا و آرسنال انگلیس هستند.

مسابقه در ورزشگاه Parc des Princes و با داوری ساندرو شارر برگزار می‌شود. گزارشگر این بازی حساس به عهده پیمان یوسفی است.

برنامه

 

همزمان با روز بهداشت محیط کار، پرونده دستمزد، بیمه و مسکن کارگران، در برنامه امشب «تهران ۲۰» بررسی می‌شود.

بهزاد سام دلیری، مدیر کل اداره کار استان تهران، امشب در بخش نخست برنامه به بررسی پرونده حقوق و دستمزد و وضعیت افزایش حقوق کارگران در سال جدید خواهد پرداخت.

در بخش دیگری از برنامه، سمیه گلپور، رئیس هیئت مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران، درخصوص هفته کارگر، روز ایمنی و سلامت محیط کار، افزایش حق مسکن و همچنین وضعیت کارگران پس از جنگ تحمیلی سوم گفت‌و‌گو خواهد کرد.

برنامه «تهران ۲۰»، به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی، روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰، از شبکه تهران پخش می شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.