تأکید مدیرعامل برق لرستان بر ضرورت مدیریت مصرف در شرایط امروزی کشور

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 15:18
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان، با اشاره به شرایط خاص کشور و آسیب وارد شده به بخشی از زیرساخت‌ها، بر لزوم مدیریت مصرف برق از سوی مشترکان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، شیرزاد جمشیدی اظهار داشت: در شرایط کنونی که برخی زیرساخت‌های کشور در اثر تحولات اخیر دچار آسیب شده‌اند، همراهی مردم در مدیریت مصرف برق یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم افزود:ملت ایران همواره در مقاطع حساس پای پرچم کشور ایستاده‌اند و امروز نیز انتظار می‌رود با رعایت الگوی مصرف، صنعت برق را در تأمین پایدار انرژی یاری کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف نقش مهمی در جلوگیری از بروز خاموشی‌ها دارد، تصریح کرد:کاهش مصرف در ساعات اوج بار،استفاده بهینه از وسایل برقی و خاموش کردن تجهیزات غیرضروری می‌تواند کمک شایانی به پایداری شبکه برق کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری مردم در این زمینه نه‌تنها به حفظ زیرساخت‌ها کمک می‌کند، بلکه نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری اجتماعی و همبستگی ملی در شرایط حساس کشور است.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.