
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه مهاجرانی، امروز سهشنبه ۸ اردیبهشت در نیروگاه شهید فیروزی (طرشت) نشست خبری با اصحاب رسانه داشت که مشروح آن به این شرح است:
ـ هر یک از دستگاههای مربوطه برای زیرمجموعههای خود بستههایی را در نظر گرفتهاند، اما در جهت حفظ اشتغال، بنگاههایی که بین ۲ تا ۵۰ نیروی کار بیمهشده داشته باشند و مجوز فعالیت خود را از درگاه مجوزها دریافت کرده باشند، واجد دریافت این تسهیلات میشوند.
ـ مبلغ این تسهیلات ۴۴ میلیون تومان بهعنوان سرمایه در گردش تعیین شده است که بازپرداخت آن در قسطهای ۲ تا ۴ ماه در ۶ ماه و پس از ۲ ماه تنفس، انجام خواهد شد.
ـ نکته کلیدی، آن است که سود این تسهیلات بهصورت پلکانی و متناسب با حفظ اشتغال تعیین میشود؛ بهگونهای که اگر بنگاهی ۱۰۰ درصد نیروی خود را حفظ کند، با سود ۱۸ درصد بازپرداخت خواهد کرد، اما در صورت تعدیل نیرو، این نرخ میتواند تا ۳۵ درصد افزایش یابد.
خبر تکمیل میشود...