نعیم قاسم : یک وجب از لبنان را به اسرائیل نخواهیم داد

نامه نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 13:44
شیخ نعیم قاسم گفت:تاریخ ثبت خواهد کرد که اسرائیل یک وجب از خاک مارا در اختیار نخواهد گرفت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دبیرکل حزب الله لبنان:برای تاریخ ثبت کنید: دشمن اسرائیلی حتی یک وجب از سرزمین‌های اشغالی ما را در اختیار نخواهد داشت، و مردم ما تا آخرین وجب از مرزهای جنوبی‌مان با فلسطین اشغالی به سرزمین‌هایشان بازخواهند گشت. ای مردم ما، همان‌گونه که با هم مقاومت کردیم، با هم نیز آن را بازسازی خواهیم کرد.

به هر کسی که به لبنان کمک کند و از آزادی و بازسازی آن حمایت کند خوش‌آمد می‌گوییم، و به هر کسی که در خدمت خواسته‌های دشمن باشد و قدرت لبنان را تضعیف کند خوش‌آمد نمی‌گوییم

  •  در کنار مردم لبنان و نیرو های سیاسی و طوایف مختلف به تجاوزات دشمن خون خوار پاسخ میدهیم

به پیش از ۲ مارس بازنخواهیم گشت، به تجاوز اسرائیل پاسخ خواهیم داد و با آن مقابله می‌کنیم. هرچه دشمن تهدید کند، عقب‌نشینی نمی‌کنیم، سر خم نمی‌کنیم و شکست نمی‌خوریم. هرچه می‌خواهید تهدید کنید؛ مردان خدا در میدان، سرهایشان فرود نمی‌آید، بلکه سرکشان زمین، خواران بشر و درندگان خلقت را به زانو درمی‌آورند. ما با همه شریفان، دست در دست، در کنار جنبش امل، نیروهای سیاسی ملی و شخصیت‌هایی از مناطق و طوایف مختلف خواهیم بود.

ما هرگز خون شهدا را که امانتی بر گردن ماست در رأس آنان سید شهیدان امت، سید حسن نصرالله (رض)، و سید هاشمی (رض)—و نیز زخم‌های مجروحان، رنج اسرا، و فداکاری‌های مردممان در آوارگی و همه بخشش‌ها و ایثارهایشان را نادیده نخواهیم گرفت.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.