مذاکره با آمریکا تحقیر است؛ باید فحش دهیم و کتکش بزنیم!

تابناک دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 12:36
محمدجواد لاریجانی معاون وزیر خارجه در دهه شصت در گفتگوی تلویزیونی گفت: «با کشوری که این همه جنایت در حق ما کرده. حالا ما بنشینیم چی مذاکره کنیم؟ باید به او فحش بدهیم، باید کتکش بزنیم. مذاکره نداریم با آنها، مگر اینکه مرعوب باشیم. از بالاتر از آنها هم نمی‌ترسیم. بنابراین ما با آمریکا مذاکره نداریم.» مواضع لاریجانی را می‌بینید و می‌شنوید.
محمدجواد لاریجانی معاون وزیر خارجه در دهه شصت در گفتگوی تلویزیونی گفت: «با کشوری که این همه جنایت در حق ما کرده. حالا ما بنشینیم چی مذاکره کنیم؟ باید به او فحش بدهیم، باید کتکش بزنیم. مذاکره نداریم با آنها، مگر اینکه مرعوب باشیم. از بالاتر از آنها هم نمی‌ترسیم. بنابراین ما با آمریکا مذاکره نداریم.» مواضع لاریجانی را می‌بینید و می‌شنوید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.