بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت ایران در پایانه‌های صادراتی

عصر ایران دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 10:51
مؤسسه تانکر تراکرز اعلام کرد که ایران حدود ۴.۶ میلیون بشکه نفت خام را در پایانه‌های صادراتی بارگیری کرده که به کاهش فشار بر ظرفیت ذخیره‌سازی کمک می‌کند.

 تانکر تراکرز مؤسسه ردیابی نفتکش‌ها اعلام کرد ایران حدود ۴.۶ میلیون بشکه نفت خام را در پایانه‌های صادراتی خود بارگیری کرده است.

به گزارش مهر، بر اساس این گزارش این عملیات بارگیری به ایران امکان می‌دهد برای چند روز دیگر از ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خود استفاده کند و فشار بر مخازن ذخیره‌سازی در خشکی را کاهش دهد.

انتشار این گزارش در شرایطی انجام می‌شود که ایران با وجود محدودیت‌ها همچنان فعالیت‌های صادراتی نفت خود را ادامه می‌دهد.

این موضوع همچنین نشان می‌دهد تلاش ناوگان آمریکا برای مسدودسازی مسیرهای ترانزیتی نفت ایران با موفقیت کامل همراه نبوده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید