اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در بازیهای پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد مقدس آغاز شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر در راستای حضور در بازیهای پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ از چهارم تا پانزدهم اردیبهشت به میزبانی مشهد مقدس برگزار میشود.
ابوالفضل کوه پیما، رضا نیک سیرت، ابوالفضل ودیعی، وحید سعادت پور، حسن عبدی، فواد مظفری، الیاس مرتضی مقدم، مظاهر پایداری، امید استادی، سامان فکوریان، فالح عیاشی، عبدالجلیل قرنجیک، عرفان بخشنده، ابوالفضل جلائی، حسنعلی آریا کیا و امید هادیاظهر ملی پوشانی هستند که زیر نظر بهروز سلطانی سرمربی، مازیار میرعظیمی و غلامرضا نامی مربیان تیم ملی به تمرین میپردازند.
علی آرزومندی مدیر فنی، یاسر گیلکی مربی بدنساز و حجتالاسلام سید حجت سبحانلو مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی میکنند.
مهدی هراتی سرپرستی این اردو را برعهده دارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.