اقتصادنیوز: سرپرست شرکت توانیر با اشاره به وجود موارد مصرف غیرمجاز برق در بخشهای مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی، از پیشبینی سامانهای برای دریافت گزارشهای برقدزدی خبر داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد الهداد، سرپرست شرکت توانیر، با اشاره به وجود موارد استفاده غیرمجاز از برق در بخشهای مختلف گفت: ما مواردی داریم که متأسفانه افراد بدون استفاده از کنتور و بهصورت غیرمجاز – که به برقدزدی معروف است – اقدام به مصرف برق میکنند.
وی افزود: این موارد ممکن است در بخشهای خانگی، تجاری، صنعتی یا کشاورزی باشد.
الهداد در یک گفت و گوی تلویزیونی، تصریح کرد: سامانه و سرشمارهای ۳۰۰۰۶۱۲۱ برای این موضوع پیشبینی شده و گزارشاتی که از برقدزدی به این سامانه ارایه شود، پاداش هم به گزارشکننده و شناساییکننده پرداخت خواهد شد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.