آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری آبگرم خست در بندرلنگه

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:48
مرحله سوم عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری آبگرم خست در شهرستان بندرلنگه آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: این زیر ساخت برق‌رسانی به مجموعه آبگرم شامل پست برق، نصب ترانس و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تامین انرژی پایداراست.

عادل شهرزاد افزود: برای اجرای این مرحله، ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته است.

وی گفت: با تکمیل عملیات برق‌رسانی، زمینه برای آغاز مراحل بعدی همچون ساخت امکانات رفاهی و آماده‌سازی محیطی فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: زیرساخت گردشگری آبگرم خست یکی از طرح‌های اولویت‌دار در بخش گردشگری سلامت است که با تکمیل آن، چشم‌انداز توسعه پایدار گردشگری در غرب استان تقویت می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.