امیدواری کشاورزان به افزایش ذخیره آب سد‌ها

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:26
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بارش‌های خوب ماه‌های اخیر و ذخیره مطلوب آب در سدها، از دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به اختصاص آب به کشاورزان را سرعت بخشند.

امیدواری کشاورزان با افزایش ذخیره آب سدها
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرشاد ابراهیم‌پور نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس با بیان اینکه با بارش‌های بهاری شاهد ورودی‌های بسیار خوبی به مخازن سد‌های بزرگ منطقه بوده ایم، تصریح کرد: در حالی که مخازن سد‌ها در مجاورت شهر‌های ایذه و دزپارت لبریز از آب است، روا نیست که مردم این مناطق و کشاورزان با تنش آبی مواجه باشند.

وی افزود: انتظار ما از دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت نیرو این است که هم‌زمان با مدیریت صحیح خروجی سد‌ها برای تولید برق و کنترل سیلاب، پروژه‌های انتقال آب شرب و کشاورزی به حوضه‌های مقصد را با سرعت بیشتری دنبال کنند.

ابراهیم‌پور در ادامه به ظرفیت‌های ایجاد شده پس از بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: بالا آمدن سطح آب سدها، فرصت بی‌نظیری برای توسعه گردشگری آبی در برخی مناطق ایجاد کرده و باید از این موهبت خدادادی برای ارتقاء رفاه مردم و اشتغال‌زایی جوانان منطقه بهره ببریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.