سرپرست شرکت توانیر با اشاره به وجود موارد مصرف غیرمجاز برق در بخشهای مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی، از پیشبینی سامانهای برای دریافت گزارشهای برقدزدی خبر داد و اعلام کرد به گزارشدهندگان این موارد پاداش پرداخت میشود.
محمد الهداد، سرپرست شرکت توانیر، با اشاره به وجود موارد استفاده غیرمجاز از برق در بخشهای مختلف گفت: ما مواردی داریم که متأسفانه افراد بدون استفاده از کنتور و بهصورت غیرمجاز – که به برقدزدی معروف است – اقدام به مصرف برق میکنند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این موارد ممکن است در بخشهای خانگی، تجاری، صنعتی یا کشاورزی باشد.
الهداد در یک گفت و گوی تلویزیونی، تصریح کرد: سامانه و سرشمارهای ۳۰۰۰۶۱۲۱ برای این موضوع پیشبینی شده و گزارشاتی که از برقدزدی به این سامانه ارایه شود، پاداش هم به گزارشکننده و شناساییکننده پرداخت خواهد شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.