تعیین جایزه برای گزارش برق‌دزدی در کشور

عصر ایران شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:17
سرپرست شرکت توانیر با اشاره به وجود موارد مصرف غیرمجاز برق در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی، از پیش‌بینی سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌های برق‌دزدی خبر داد و اعلام کرد به گزارش‌دهندگان این موارد پاداش پرداخت می‌شود.

محمد اله‌داد، سرپرست شرکت توانیر، با اشاره به وجود موارد استفاده غیرمجاز از برق در بخش‌های مختلف گفت: ما مواردی داریم که متأسفانه افراد بدون استفاده از کنتور و به‌صورت غیرمجاز – که به برق‌دزدی معروف است – اقدام به مصرف برق می‌کنند.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: این موارد ممکن است در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی یا کشاورزی باشد.

اله‌داد در یک گفت و گوی تلویزیونی، تصریح کرد: سامانه و سرشماره‌ای ۳۰۰۰۶۱۲۱ برای این موضوع پیش‌بینی شده و گزارشاتی که از برق‌دزدی به این سامانه ارایه شود، پاداش هم به گزارش‌کننده و شناسایی‌کننده پرداخت خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.