آزادراه پردیس تهران به روی شهروندان باز است

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:12
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در گفت‌و‌گو با شبکه خبر گفت: بعد از یک حادثه رانشی در آزادراه پردیس تهران این آزادراه بسته شد، اما هم اکنون به روی شهروندان باز شده است.

آزادراه پردیس تهران به روی شهروندان باز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هوشنگ بازوند در گفتگو با شبکه خبر گفت: آزادراه پردیس-تهران صبح امروز شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۵، حوالی ساعت ۳ بامداد، پس از وقوع یک حادثه رانشی در روز جمعه بازگشایی شد. این حادثه که در کیلومتر ۶ این مسیر رخ داد، خوشبختانه تلفات جانی و خسارات عمده‌ای در پی نداشت و با تلاش مسئولان، زمان بسته بودن آن کوتاه‌تر از پیش‌بینی اولیه شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید میدانی از محل اعلام کرد که علی‌رغم پیش‌بینی اولیه مبنی بر بسته ماندن مسیر به مدت سه روز، عملیات آواربرداری و تثبیت به گونه‌ای مدیریت شد که تردد از ساعت ۳ بامداد برقرار گردد.

وی افزود که عملیات آواربرداری به پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تثبیت مسیر قرار دارند و تردد با ایمنی کامل در جریان است.

بازوند تأکید کرد: کار تثبیت مسیر تا امروز ادامه خواهد یافت و اطمینان داد که تردد شهروندان پس از تکمیل این عملیات، بدون هیچ‌گونه نگرانی برقرار خواهد بود. این حادثه رانشی عصر روز جمعه، ساعت ۴:۲۰ بعد از ظهر، در محور پردیس به تهران اتفاق افتاد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.