آیین تجدید میثاق با آرمانهای والای ایثار و شهادت، در منزل شهید والامقام محمد علینسب ورزشکار ارزنده کشتی با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تجلیل از خانواده شهید معزز کشتی گیر، محمد علی نسب با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در شهرستان شهریار برگزار شد.
در این مراسم «ابوالفضل محمد نژاد» دارنده طلای امیدهای جهان به پاس مجاهدت و گرامیداشت مقام شامخ شهدا مدال خود را به خانواده این شهید اهدا کرد.
شهید والامقام محمد علینسب که دارای یک فرزند دختر و از ورزشکاران بااخلاق و توانمند رشته کشتی بود، در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.