به گزارش همشهری آنلاین، "بنیامین نتانیاهو" شامگاه جمعه ۴ اردیبهشت ماه با انتشار متنی در رسانههای عبری اعلام کرد روتد درمانی تومور بدخیم پروستات را انجام داده و دوره نقاهت را هم گذرانده است.
او که گزارش پزشکی سالانه خود را پس از تأخیر به دلیل جنگ منتشر کرده، توضیح داده که این تومور در مرحله بسیار اولیه کشف و در عملی که آن را موفقیتآمیز توصیف کرده، بهطور کامل برداشته شده است.
نتانیاهو خاطرنشان کرده که تصمیم گرفته انتشار اطلاعات مربوط به بیماری خود را حدود ۲ ماه به تعویق بیندازد تا به گفته او این موضوع در بحبوحه جنگ ۴۰ روزه اخیر مورد بهرهبرداری تبلیغاتی علیه اسرائیل قرار تگیرد.
نخستوزیر رژیم صهیونیستی در عین حال با وجود بدخیم بودن تومور، توضیح نداد که آیا جلسات مربوط به روند درمانی او پس از جراحی ادامه داشته و به شیمیدرمانی نیاز دارد یا نه؟









