رئیس مرکز بازآفرینی شرکت توزیع برق استان اصفهان از احیای بیش از ۱۴ هزار قلم تجهیزات و بازگشت بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه به چرخه بهرهبرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «حسین سلیمانی» با اشاره به احیای بیش از ۱۴ هزار قلم تجهیزات و بازگشت بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه به چرخه بهرهبرداری گفت: این موفقیت با اجرای فرآیند «لجستیک معکوس» و بازآفرینی تجهیزات از آبان سال گذشته تاکنون محقق شده است؛ اقدامی که ضمن استفاده دوباره از تجهیزات، هزینههای خرید کالاهای جدید را به شکل قابل توجهی کاهش داده است.
به گفته رئیس مرکز بازآفرینی شرکت توزیع برق استان اصفهان، بازآفرینی تجهیزات نهتنها به صرفهجویی اقتصادی کمک میکند، بلکه بهرهوری در زنجیره تأمین شرکت توزیع برق استان اصفهان را افزایش میدهد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.