فدراسیون نباید در معرفی تیم‌های ایرانی عجله کند

تابناک شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
مدیرعامل پرسپولیس گفت: با افزایش تعداد تیم های ایرانی در آسیا، فدراسیون نباید در معرفی تیم‌های ایرانی عجله کند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر افزایش تعداد تیم‌های لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ دیشب (جمعه) رسمی شد و این اقدام از فصل آینده (فصل ۲۷-۲۰۲۶) اجرایی می‌شود. این تصمیم در ادامه باعث شد که تعداد سهمیه ایران از ۱+۱ (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) به ۲ سهمیه مستقیم تبدیل شود تا نمایندگان ایران درگیر مسابقات پلی‌آف نشوند.

در همین راستا پیمان حدادی درباره تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر افزایش تعداد تیم‌های لیگ نخبگان آسیا از ۲۴ به ۳۲ و دو سهمیه مستقیم ایران در این مسابقات، اظهار کرد: با توجه به تصمیم جدید AFC و افزایش سهمیه تیم‌های ایرانی از یک سهمیه مستقیم و یک پلی آف به دو سهمیه مستقیم، فدراسیون فوتبال زمان بیشتری (با توجه به درگیر نبودن تیم‌های ایرانی در پلی‌آف مردادماه) برای معرفی نمایندگان ایران در آسیا دارد.

وی افزود: با این اوصاف فدراسیون و سازمان لیگ نباید برای معرفی نمایندگان ایران عجله داشته باشد و سعی کنند تصمیمی عادلانه و منصفانه در این رابطه اتخاذ کند تا هر چه بیشتر به اعتبار و جایگاه فوتبال ایران در آسیا منجر شود.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: همان‌طور که بعضا در دوره‌های قبلی، کشور‌های دیگر دیرتر از ایران نمایندگان خود را معرفی کردند و قرعه‌کشی‌ها نیز انجام شد، این بار نیز ما باید چنین رویه‌ای را در پیش بگیریم تا مسابقات لیگ داخلی با کیفیت و بدون فشار زمانی به پایان رسیده و نماینده‌های ایران به شکلی کاملا عادلانه انتخاب و معرفی شوند و در قرعه کشی مسابقات به جای عنوان نام باشگاه‌های ایرانی، میتوان از عناوین نماینده اول ایران ونماینده دوم ایران استفاده کرد

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.