فعالان بین المللی در فضای مجازی از اظهارات اخیر پیت هگزث، وزیر جنگ کابینه ترامپ انتقاد کردند.
کاربران خارجی می گویند پیت هگزث از عدم مشارکت اروپا در حمله آمریکا به ایران عصبانی بوده و رویکردش در تشدید جنگ در خاورمیانه نشانه حماقت وی است.
پیت هگزث روز جمعه در یک نشست خبری مشترک با دن کین فرمانده ارتش آمریکا مدعی شده بود اروپا بیشتر از آمریکا به تنگه هرمز نیاز دارد و جنگ با ایران در واقع جنگ آنهاست(به سود اروپا است).
در ادامه اظهارات تعدادی از کاربران در این باره آمده است:

مرزهای حماقت را رد کرده ای

پیت نادان

(کنایه) و آمریکاییها چقدر مردم خوب و با ملاحظهای هستند، چطور از بین ۳۴۰ میلیون شهروند، اینها بهترین چیزی بودند که میتوانستند ارائه دهند.عکس نوشت : یکی از این دو نفر به طرز حماقت باری خطرناک است و دیگری به طرز وحشتناکی احمق است.

عکس نوشت : آن ها می گویند خدایمان به ما گفت (شرارت کنیم و جنگ به راه بیندازیم)

پیت ویسکیلیکس یک مست متکبر است.

آیا هگزث قرار است بنزین و مواد غذایی من را بخرد؟ آیا ماگا واقعاً اینقدر احمقانه است؟

حماقت کامل. تو این جنگ مسخره و غیرقانونی را با اسرائیل شروع کردی. این کاملاً مبارزه توست هگست. تو یک احمقی.

این مرد یک احمق درجه یک است. همه ما میدانیم که ایالات متحده ناوگانی از کشتیها و سلاحها را به یک کشور دوردست فرستاده تا به خاطر منافع افراد خاصی که از ایران متنفرند به آنها حمله کند. ایالات متحده باید روی کمک به مردم خود تمرکز کند، نه حمله به دیگران.

اروپاییها آنقدرها هم احمق نیستند! گوش دادن به این مرد خیلی چندشآور است. من نمیتوانم تکبر او را تحمل کنم و ضمناً او از همه بیکفایتتر و نادانتر است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.