علی خضریان، نماینده مجلس در گفت و گویی در شبکه سه سیما بیان کرد: «آمریکا در موضوع جنگ دچار یک شکست شده و همه سناریوهایی که میتوانست در طول دوران جنگ به میدان بیاورد را به کار گرفته است. همه ابزارهای رسانهای و جنگ روانی را به میدان آورد و تلاش کرد در ساعات و روزهای پایانی، آتشبس اعلام کند و بگوید باید پای میز مذاکره بیایید؛ یعنی سناریوی تهدید و تسلیم را دنبال کرد. به اعتقاد من، هوشیاری رهبر معظم انقلاب در این موضوع، به عنوان فردی که فرمانده کل قوا هستند و کشور را اداره میکنند، قابل توجه است. اخبار ما مبنی بر این است که ایشان بهشدت با هرگونه تمدید مذاکره در چنین شرایطی مخالف هستند. اینها همه کمک میکند و نشاندهنده این است که فرماندهی کل قوا بهدرستی کشور را از این گذرگاه عبور دادهاند.» اظهارات کامل خضریان را میبینید و میشنوید.
علی خضریان، نماینده مجلس در گفت و گویی در شبکه سه سیما بیان کرد: «آمریکا در موضوع جنگ دچار یک شکست شده و همه سناریوهایی که میتوانست در طول دوران جنگ به میدان بیاورد را به کار گرفته است. همه ابزارهای رسانهای و جنگ روانی را به میدان آورد و تلاش کرد در ساعات و روزهای پایانی، آتشبس اعلام کند و بگوید باید پای میز مذاکره بیایید؛ یعنی سناریوی تهدید و تسلیم را دنبال کرد. به اعتقاد من، هوشیاری رهبر معظم انقلاب در این موضوع، به عنوان فردی که فرمانده کل قوا هستند و کشور را اداره میکنند، قابل توجه است. اخبار ما مبنی بر این است که ایشان بهشدت با هرگونه تمدید مذاکره در چنین شرایطی مخالف هستند. اینها همه کمک میکند و نشاندهنده این است که فرماندهی کل قوا بهدرستی کشور را از این گذرگاه عبور دادهاند.» اظهارات کامل خضریان را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.