رئیس فدراسیون حرفهایهای اسنوکر جهان در پیامی به رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، تاسف خود را از حمله به پایگاه قهرمانی اسنوکر ایران ابراز کرد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،جیسون فرگوسن در پیامی به رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد پس از انتشار تصاویر تخریب پایگاه قهرمانی شهید سلطانزاده که در حمله رژیم صهیونیستی- آمریکایی به استادیوم ۱۲ هزار نفری تخریب شده، در پیامی تاسف خود را ابراز کرد.
در متن این پیام آمده است:
«دوستان عزیزم، بسیار متاسفم که چنین تصاویر غم انگیزی را مشاهده میکنم و قلبم میشکند؛ چرا که میدانم شما زحمات زیادی را متحمل شدهاید و ورزشکاران، داوران و مربیان برجستهای را پرورش دادهاید. شما در توسعه اسنوکر به ویژه در حوزه بانوان، پارابیلیارد و پارا اسنوکر و ... نیز اقدامات بسیاری داشتهاید. ما همواره به شما فکر میکنیم و همان طور که میدانید همه ما از یک خانواده به نام اسنوکر هستیم. برای شما عشق و محبت و بهترین آرزوها را از شفیلد ارسال میکنم. لطفا مراقب خودتان باشید.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.