بختیاری زاده همه بازیکنانش را با یک نامه مرخص کرد

خبرورزشی پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 17:20
تمرینات استقلال تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و بازیکنان برنامه تمرینی شخصی دریافت کرده‌اند.  

طبق هماهنگی صورت گرفته میان سهراب بختیاری‌زاده و کادر مدیریتی باشگاه استقلال، تمرینات این تیم با اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد و همه منتظر می‌مانند تا فدراسیون فوتبال تکلیف لیگ بیست و پنجم را قطعی کند.  

استقلال از نیمه دوم فروردین تمرینات خود را استارت زد و پس از بالغ بر ۴۰ روز دوباره همه استقلالی‌ها در اختیار سهراب بختیاری‌زاده قرار گرفتند ولی سرمربی این تیم حالا دیگر با شاگردانش به صورت گروهی تمرین نمی‌کند چون دلیلی برای انجام چنین کاری وجود ندارد و مسابقات در بهترین حالت ممکن، حداقل تا ۲۹ تیر تعطیل است.  
با توجه به نامشخص بودن سرنوشت لیگ بیست و پنجم، سهراب بختیاری زاده پس از هماهنگی با مدیران باشگاه تمام بازیکنان را از حضور در تمرینات گروهی معاف کرد و به تک تک نفرات یک برنامه تمرین اختصاصی داد تا روند کاری خود را در این روزها دنبال کنند. همچنین بازیکنان شهرستانی استقلال هم اجازه دارند از پایتخت خارج شده و نزد خانواده‌هایشان بروند.  
اگر قرار بر برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ بیست و پنجم باشد، این مسابقات پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۶ استارت می‌خورد. تورنمنتی که فینال آن ۲۸ تیرماه امسال برگزار خواهد شد.  

بیشتر بخوانید: شوک شبانه به استقلال؛ مدیران باشگاه دست به تلفن شدند 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.