جو کنت: لابی صهیونیستی جنگ فاجعه‌بار ایران را بر آمریکا تحمیل کرد

خبرآنلاین پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 16:38
مدیر مستعفی مرکز مبارزه با تروریسم آمریکا تأکید کرد این لابی صهیونیستی بود که جنگ فاجعه بار علیه ایران را بر آمریکا تحمیل کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از المیادین، «جو کنت» مدیر سابق مرکز ملی مبارزه با تروریسم در دولت آمریکا گفت: لابی صهیونیستی جنگ فاجعه بار علیه ایران را بر آمریکا تحمیل کرد.

به گزارش ایسنا، مدیر مستعفی مرکز ملی مبارزه با تروریسم در آمریکا که در اعتراض به جنگ علیه ایران استعفا داد، به انتقاد از سیاست های حمایتی ترامپ از رژیم صهیونیستی شهرت یافته است.

جو کنت پیشتر هم در واکنش به خروج آمریکا از ناتو گفته بود که «این کار برای جلوگیری از درگیری‌های خارجی نخواهد بود، بلکه ناتو را ترک میکنیم تا وقتی ترکیه و اسرائیل نهایتاً در سوریه با هم درگیر شوند، بتوانیم در کنار اسرائیل بایستیم».

این مقام سابق آمریکایی تأکید کرده است: دیگر وقت آن رسیده که در خاورمیانه نقش آتش‌افروز و آتشفشان را بازی نکنیم، واقعاً ارزشش را ندارد.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.