احسان حدادی: مثل سرباز از نام ایران دفاع کنیم

تابناک پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 15:37
رئیس فدراسیون دوومیدانی معتقد است بعد از جنگی که رخ داد، دنیا بهتر ایران را می‌شناسد و قدرتش را باور می‌کند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ احسان حدادی در مورد شرایط دوومیدانی ایران در شرایط فعلی اظهار داشت: زمانی که حمله شد در ۹ اسفند اردو‌های ما در تهران در حال برگزاری بود، اما به خاطر امنیت ورزشکاران مجبور شدیم تمرینات را تعطیل کنیم و ورزشکاران به شهر‌های خود بازگشتند، اما دوباره از ۵ فروردین اردو‌ها را در مشهد آغاز کردیم و الان هم بچه‌ها در ورزشگاه امام رضا و با هماهنگی آستان قدس در حال تمرین هستند.

خللی در برنامه ما وارد نشد

وی در مورد اینکه جنگ برنامه‌های شما را هم به هم ریخت یا خیر، گفت: با توجه به اینکه اردو‌های ما بیشتر داخلی است و مسابقات برون مرزی از خردادماه آغاز می‌شود چندان خللی در کار ما وارد نشد و تنها جام امام رضا بود که نتوانستیم برگزار کنیم. البته دایموند لیگ دوحه نیز به خاطر همین شرایط جنگی لغو شد.

دشمنان به کشور ما چشم طمع دارند

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص حمله دشمنان آمریکایی صهیونیستی به کشور عنوان کرد: به هرحال کشوری که در منطقه قدرتی دارد و از سوی دیگر منابع نفت و گاز و معادن در آن موجود است، دشمنانی هم دارد که چشم طمع به آن دوخته‌اند. ما باید هر روز احتمال جنگ را بدهیم، اما نباید اینطور باشد که کارمان را رها کنیم، اتفاقا باید تلاشمان را بیشتر کنیم و دو برابر گذشته وقت بگذاریم.

در میدان مسابقه باید مثل سرباز از نام ایران دفاع کنیم

نایب قهرمان المپیک لندن ادامه داد: من در اردو به بچه‌ها هم گفتم نباید فکر کنیم شرایط جنگی است و کار تعطیل، بلکه هرطور شده باید خودتان را برای مسابقات و بالا بردن پرچم ایران آماده کنید. مثل سرباز و نیرویی که از کشور دفاع می‌کند، شما هم باید در میدان مسابقه مبارزه کنید و پرچم کشور را بالا ببرید.

دنیا بعد از جنگ جور دیگری روی ایران حساب می‌کنند

حدادی تاکید کرد: صدمات زیادی خوردیم و رهبر، سرداران و مردم زیادی شهید شدند، اما این را هم باید در نظر بگیریم که مردم بیشتر متحد شدند و هر شب در خیابان‌ها حضور دارند. اعتقاد من این است که بعد از هر سختی، آسانی وجود دارد و امیدوارم مردم و کشور زودتر حال‌شان خوب شود. قطعا دنیا هم از این به بعد جور دیگری روی قدرت ایران حساب باز می‌کنند و بهتر ما را خواهند شناخت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.