دانشگاه مازندران مرکز تیم‌های ملی دانشگاهی شمال کشور شد

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 12:34
سازمان امور دانشجویان و دانشگاه مازندران با هدف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی دانشجویان، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی را به منظور راه‌اندازی مرکز تیم‌های ملی دانشگاهی شمال کشور به امضا رساندند.

دانشگاه مازندران مرکز تیم‌های ملی دانشگاهی شمال کشور شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این تفاهم‌نامه با هدف بهره‌برداری بهینه از زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی، خوابگاهی و رفاهی دانشگاه مازندران و ایجاد بستری برای همکاری‌های مشترک در زمینه برگزاری اردو‌های تمرینی، مسابقات، رویداد‌های ورزشی و توسعه فعالیت‌های تربیت‌بدنی دانشجویان منعقد گردید.

این سند همکاری توسط دکتر سعید حبیبا، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه مازندران، امضا شد و گامی مهم برای میزبانی شایسته دانشگاه مازندران از رویداد‌های داخلی و بین‌المللی ورزش دانشگاهی ارزیابی می‌شود.

از اهداف کلیدی این تفاهم‌نامه می‌توان به ارتقاء سطح آمادگی جسمانی، روحی و روانی ورزشکاران دانشگاهی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود دانشگاهی برای پیشبرد اهداف ورزشی، برگزاری مستمر اردو‌های آموزشی، تمرینی و مسابقات در سطوح مختلف، تقویت هم‌افزایی و تعامل سازنده میان نهاد‌های کلان دانشگاهی و سازمان متولی امور دانشجویان، فراهم آوردن بستری مناسب برای مشارکت فعال دانشجویان در برنامه‌های ورزشی اشاره کرد.

این تفاهم‌نامه به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت و با تشکیل کمیته مشترک اجرایی، روند پیشرفت همکاری‌ها رصد خواهد شد تا گامی مؤثر در اعتلای جایگاه ورزش کشور در سطح دانشگاه‌ها برداشته شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.