اقتصادنیوز:معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور نوشت: با عبور از این وضعیت دسترسی به اینترنت بینالمللی بهعنوان یک حق طبیعی همه شهروندان با کیفیتی بهتر از گذشته مهیا خواهد شد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سیتنا، سید محمدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آنچه تحت عنوان اینترنت طبقاتی یا اینترنت پرو اشتهار یافته است به کلی با سیاستهای دولت چهاردهم یا دیدگاهها و نقطه نظرات رئیس جمهور مغایر و در تضاد است.
اگر متناسب با شرایط ویژه کشور و اقتصائات جنگ تصمیمی برای محدودیتهای ارتباطی گرفته شده کاملا اقتضائی و موقتی است.
با عبور از این وضعیت دسترسی به اینترنت بینالمللی بهعنوان یک حق طبیعی همه شهروندان با کیفیتی بهتر از گذشته مهیا خواهد شد.»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.