منصوریان: نوروز را باید می‌بردیم

خبرورزشی پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 11:36
علیرضا منصوریان، با اشاره به از دست رفتن دو امتیاز مهم در بازی خانگی مقابل نوروز، تمرکز و دقت در دقایق پایانی را کلید جبران نتایج در بازی‌های آینده دانست.

علیرضا منصوریان پس از بازی مقابل تیم نوروز گفت: تساوی ۲-۲ مقابل نوروز، الطلبه را با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ ستارگان عراق قرار داد. تساوی که اگرچه نتیجه بدی برای علی منصور و تیمش نبود اما سرمربی ایرانی چندان از نتیجه راضی نبود و این نارضایتی را در نشست بعد از بازی هم ابراز کرد.

وی افزود: بازی خوبی بود و در اکثر دقایق مسلط بودیم، اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم و همین موضوع باعث شد دو گل دریافت کنیم.

منصوریان ادامه داد: مسابقه‌ای بود که باید می‌بردیم، اما حالا باید آن را فراموش کنیم و روی بازی‌های آینده تمرکز داشته باشیم.

وی گفت: این بازی را باید کنار بگذاریم و در دیدارهای بعدی جبران کنیم. از دست دادن تمرکز در چنین سطحی قابل قبول نیست و باید روی این موضوع کار کنیم.

سرمربی تیم الطلبه افزود:ما با هدف کسب پیروزی وارد زمین شدیم، اما نتیجه برای ما ناامیدکننده بود، به‌ویژه اینکه در زمین خودمان بازی می‌کردیم.

منصوریان بیان کرد:دو امتیاز مهم را از دست دادیم و باید در بازی‌های آینده جبران کنیم. تمرکز و دقت در دقایق پایانی چیزی است که باید بیشتر روی آن کار کنیم تا چنین نتایجی تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: علی منصوریان از دست نوروز قسر در رفت!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.