سخنگوی دولت: «اسرائیل» از یهودیت سوءاستفاده می‌کند

تابناک چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:32
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه اسرائیل دائمی‌ترین و قریب‌الوقوع‌ترین تهدید صلح جهانی و تمدن بشری است و جهان باید قبل از اینکه کاملاً دیر شود، برخیزد، گفت که این رژیم از یهودیت برای توجیه رفتار سرکش خود سوءاستفاده می‌کند.

به گزارش تابناک، فاطمه مهاجرانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به انگلیسی نوشت: 

«اسرائیل دائمی‌ترین و قریب‌الوقوع‌ترین تهدید برای صلح جهانی و همچنین تمدن بشری است، از یهودیت برای توجیه رفتار سرکش خود سوءاستفاده و در عین‌حال به یهودیانی که از سیاست‌های جنایتکارانه آن ناراضی هستند، حمله می‌کند. 

جهان باید قبل از اینکه کاملاً دیر شود، برخیزد.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.