نبویان: هیچکس نباید دنبال مذاکره برود! / خسارت محض است

تابناک چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:21
سید محمود نبویان نماینده مجلس گفت: «مذاکره الان خسارت محض است؛ هیچکس نباید دنبال مذاکره برود.» او همچنین حضور ایران در مذاکرات در صورت رفع محاصره تنگه هرمز که توسط سفیر ایران در سازمان ملل مطرح شد را نیز رد کرد. نبویان در بخش دیگری از این مذاکره برنامه را تداوم جنگ تا بیرون کردن آمریکا از پایگاه‌هایش در خاورمیانه اعلام کرد. اظهارات نبویان را می‌بینید و می‌شنوید.
سید محمود نبویان نماینده مجلس گفت: «مذاکره الان خسارت محض است؛ هیچکس نباید دنبال مذاکره برود.» او همچنین حضور ایران در مذاکرات در صورت رفع محاصره تنگه هرمز که توسط سفیر ایران در سازمان ملل مطرح شد را نیز رد کرد. نبویان در بخش دیگری از این مذاکره برنامه را تداوم جنگ تا بیرون کردن آمریکا از پایگاه‌هایش در خاورمیانه اعلام کرد. اظهارات نبویان را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.