قدردانی رئیس سازمان بازرسی از مدیریت هوشمند وزارت نفت در شرایط جنگی

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:47
سازمان بازرسی کل کشور از عملکرد وزارت نفت و همه عوامل اجرایی در مدیریت تأمین و توزیع سوخت در روز‌های جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.

قدردانی سازمان بازرسی کل کشور از اقدام‌های وزارت نفت در ایام جنگ تحمیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن پاک‌نژاد وزیر نفت در دیدار با ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن بررسی همکاری‌های دوجانبه وزارت نفت و سازمان بازرسی کل کشور؛ اقدام‌های این وزارتخانه در ایام جنگ تحمیلی سوم را تشریح کرد.

وزیر نفت در این دیدار بر استمرار اجرای کامل قوانین و ارتقای سطح سلامت اداری در این وزارتخانه تأکید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از عملکرد مطلوب وزارت نفت در مدیریت تأمین و توزیع سوخت، به‌ویژه در اوج سفر‌های نوروزی و شرایط جنگی، از وزیر نفت و همه عوامل اجرایی قدردانی کرد و افزود: استمرار این «مدیریت هوشمند» و پیش‌بینی تدابیر لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی در آینده ضرورت دارد.

خدائیان با اشاره به شرایط ویژه ناشی از جنگ، بر همراهی و حمایت کامل و همه‌جانبه این سازمان از مجموعه وزارت نفت تأکید کرد و گفت: بازرسی کل کشور در کنار نقش نظارتی، به‌عنوان بازویی کمکی برای پیشبرد اهداف راهبردی انرژی در کشور عمل می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.