«کارت امید» مادران شارژ می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:36
معاون امور اقتصادی و رفاه اجتماعی وزارت کار گفت: کارت امید مادرانی که نوزاد آنها از ۱ تا ۳۱ فروردین‌ماه متولد شده‌اند ۱۵ اردیبهشت‌ ماه شارژ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب اندایش، معاون امور اقتصادی و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تمام نوزادانی که از ۱ تا ۳۱ فروردین‌ماه متولد شده‌اند، کارت امید مادران آنها در ۱۵ اردیبهشت‌ماه شارژ می‌شود.

وی افزود: نیازی به ثبت‌نام، مراجعه حضوری یا ورود به سایت خاصی نیست و فقط داشتن شناسنامه نوزاد و حساب بانکی به نام مادر کفایت می‌کند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها پس از واریز این مبلغ می‌توانند از طریق فروشگاه‌های مشخص‌ شده اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.