کدام خوانندگان اولین کنسرت‌های پس از جنگ را برگزار می‌کنند؟

خبرآنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:31
پس از حدود دو ماه تعطیلی برگزاری کنسرت‌های تهران، به نظر می‌رسد دو کنسرت در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایسنا، پس از پایان یافتن جشنواره موسیقی فجر و با آغاز جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، برگزاری کنسرت‌ها هم با وقفه مواجه شد.

اکنون اما براساس آن‌چه در سایت‌های بلیت‌فروشی اعلام شده، به نظر می‌رسد که «کینگ رام» قرار است از جمعه چهارم اردیبهشت تا دوشنبه هفتم اردیبهشت در مجموعه تئاتر لبخند در دو سانس ۱۹ و ۲۲ روی صحنه برود. همچنین قرار است بلیت‌های این کنسرت تا سقف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده به فروش برسد.

اجرای دیگر، رسیتال پیانو فریدون ناصحی (شب شوپن ـ شب لیست) است که ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

در شرایطی با تعطیلی‌ کنسرت‌ها مواجه بوده‌ایم که منبع درآمد بسیاری از اهالی موسیقی از طریق کنسرت‌ها تأمین می‌شود. 

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.