پرونده لیگ فوتبال ایران بسته شد

افکار نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:16
تصمیم جنجالی سازمان لیگ درباره ادامه لیگ پس از جام جهانی به احتمال زیاد به دلیل مشکلات قابلیت اجرایی ندارد.

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر که با حضور سه مربی شاخص لیگ، مهدی تارتار، محمد ربیعی و سعید اخباری برگزار شد بحث‌های مختلفی صورت گرفت که طی آن محمدحسین میثاقی با توجه به مشکلات اجرایی پیش روی برگزاری مسابقات در تیر و مرداد آینده و نبود اشتیاق در بین تیم‌های لیگ برتری با توجه به معرفی نماینده‌های ایران به AFC این مسأله را منتفی اعلام کرد که این اظهار نظر با تایید هر سه سرمربی حاضر در استودیوی برنامه فوتبال برتر مواجه شد.

پیش از این "ورزش سه" در مقاله‌ای به هفت چالش بزرگ ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرده بود؛ نکاتی حقوقی و اجرایی که عملی شدن ایده سازمان لیگ را با در نظر گرفتن نبود پاداش‌های مالی در فوتبال ایران به تیم‌ها و همچنین معرفی نمایندگان آسیایی غیرممکن نشان می‌دهد.

همچنین به نظر می‌رسد که ایده برگزاری لیگ با ۱۸ تیم در فصل آینده هم به زودی مورد بررسی قرار بگیرد. گرچه تنها ابهام معرفی دو تیمی است که قرار است از دسته پایین به لیگ برتر صعود کنند که احتمالا یکی از آنها نساجی خواهد بود و باید در مورد تیم بعدی تصمیم‌گیری بشود.

مجری برنامه فوتبال برتر عقیده داشت تاخیر در تصمیم گیری و اعلام نظر نهایی سازمان لیگ باعث شده شرایط به سمتی برود که چاره‌‌ای جز اعلام تعطیلی مسابقات نباشد اما به نظر او ایده تکمیلی (برگزاری مسابقات در دور بعدی) قابلیت اجرایی نخواهد داشت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.