اطلاعیه ارتش درباره شکستن محاصره دریایی آمریکا منتشر شد.نفتکش «سیلی سیتی» وارد بنادر ایران شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
ارتش جمهوری اسلامی از شکستن محاصره دریایی آمریکا توسط نفتکش ایرانی با حمایت عملیاتی نداجا خبر داد.
- به نقل از تسنیم، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نفتکش ایرانی سیلی سیتی" با حمایت عملیاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از عبور از دریای عربی شب گذشته وارد آبهای سرزمینی ایران شد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با وجود اخطارها و تهدیدات متعدد ناوگروه نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا ، "نفت کش ایرانی سیلی سیتی" با حمایت عملیاتی نیروی دریایی ارتش و در امنیت کامل، پس از گذر از دریای عربی، شب گذشته وارد آبهای سرزمینی ایران شد و از ساعاتی پیش دریکی از لنگرگاههای بنادر جنوبی جمهوری اسلامی ایران مستقر شده است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.