کلاس دبستانی‌ها تا چه زمانی دایر است؟

الف سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:29
بنا بر اعلام آموزش‌وپرورش، فعلاً آموزش‌ها مجازی است ولی در هر حال تا دهه اول خرداد، کلاس‌های درس باید ادامه یابد.

به گزارش فارس، «جریان آموزش، چه به صورت مجازی و چه حضوری، تا تاریخ ۹ خرداد ماه جاری ادامه می‌یابد» این را معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش رضوان حکیم‌زاده می‌گوید. 
در سال تحصیلی جاری، دانش‌آموزان حدود ۲ ماه و نیم آموزش مجازی و دو هفته تعطیلات غیرمترقبه داشتند و هنوز هم به دلیل شرایط کشور، تمام مدارس به صورت غیرحضوری در بستر شاد فعالیت می‌کنند.
به گفته حکیم‌زاده، از تاریخ ۹ خرداد، فرایند ثبت نتایج ارزشیابی کیفی و برگزاری امتحانات در دوره‌های اول و دوم متوسطه طبق زمان‌بندی مشخص آغاز می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.