پزشکیان: دشمن خواهان تسلیم ایران است، اما زیر بار زور نمی‌رویم

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 23:51
رئیس‌جمهور گفت: رویکرد مسئولان آمریکا در روز‌های اخیر نشان دهنده این است که آنها خواهان تسلیم ایرانیان هستند، اما مردم ما زیر بار زور نمی‌روند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «پایبندی به تعهدات منطق موجه هر نوع گفتگوست. علاوه بر بی‌اعتمادی تاریخی عمیقی که در ایران نسبت به پیشینه رفتار و عملکرد دولت آمریکا وجود دارد، رویکرد غیرسازنده و متناقض مسئولان آمریکا در روز‌های اخیر حاوی یک پیام تلخ است: آنها خواهان تسلیم ایرانند. مردم ایران زیر بار زور نمی‌روند.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.