مترو و اتوبوس تا اطلاع ثانوی رایگان شد

عصر ایران دوشنبه 31 فروردین 1405 - 22:21
از ابتدای جنگ(۹ اسفند) حمل‌ونقل عمومی در تهران رایگان شده بود قرار بود از فردا نرخ‌های جدید اعمال شود.

معاون شهردار تهران از رایگان شدن مترو‌ و اتوبوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش فارس، محسن هرمزی معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران دقایقی پیش به خبرنگار فارس گفت که  سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر تهران تا اطلاع ثانوی رایگان شد. 

از ابتدای جنگ(۹ اسفند) حمل‌ونقل عمومی در تهران رایگان شده بود قرار بود از فردا نرخ‌های جدید اعمال شود.

اما هرمزی هم اکنون اعلام‌کرد که در راستای پشتیبانی از مردم در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی مترو ‌ و اتوبوس(بی.آر.تی) رایگان است ‌ نرخ‌های تصویبی شورا بعد از جنگ اعمال می‌شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.