ابلاغ افزایش ۲۰ درصدی کمک‌هزینه دستیاران تخصصی پزشکی

عصر ایران دوشنبه 31 فروردین 1405 - 22:15
وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای رسمی، افزایش ۲۰ درصدی کمک‌هزینه دستیاران تخصصی بالینی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد. این افزایش اعتبار که از ابتدای فروردین‌ماه ۱۴۰۵ اجرایی می‌شود، بخشی از برنامه‌های دولت برای حمایت از معیشت رزیدنت‌ها است.

وزارت بهداشت بخشنامه افزایش 20 درصدی کمک هزینه دستیاران تخصصی و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی را ابلاغ کرد.

به گزارش تسنیم، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور از افزایش اعتبارات مربوط به پرداخت کمک هزینه دستیاران تخصصی بالینی (رزیدنت‌های) و الزام پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به آنها از ابتدای فروردین‌ماه 1405 خبر داد.

در این بخشنامه آمده است:

روسای محترم دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور
با سلام و احترام؛
با توجه به افزایش اعتبارات مربوطه به پرداخت کمک هزینه دستیاران تخصصی (رزیدنت‌ها) در قانون بودجه سال 1405 کل کشور و همچنین تصویب پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی در الزامات قانون مذکور ، ضرورت دارد کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نسبت به افزایش کمک هزینه رزیدنت‌ها از تاریخ 1405/01/01 به میزان 20 درصد و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی آنان اقدام نمایند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.