رونمایی روس‌اتم از برنامه‌های آتی برای نیروگاه بوشهر

افکار نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 22:10
مدیرعامل شرکت روس‌اتم گفت که این شرکت قصد دارد ساخت واحدهای جدید در نیروگاه هسته‌ای بوشهر در ایران را در اسرع وقت پس از برقراری صلح از سر بگیرد.

الکسی لیخاچف» مدیرعامل شرکت دولتی روس‌اتم شامگاه دوشنبه در سخنانی عنوان کرد: «روس‌اتم قصد دارد ساخت واحدهای جدید در نیروگاه هسته‌ای بوشهر در ایران را در اسرع وقت پس از برقراری صلح از سر بگیرد.»

طبق گزارش خبرگزاری «ریانووستی»، مدیرعامل شرکت دولتی روس‌اتم افزود: «مهمترین وظیفه ما پس از برقراری صلح در منطقه، از سرگیری ساخت و ساز در اسرع وقت و پیشبرد تاسیسات هسته‌ای بوشهر است.»

او پیشتر ضمن اشاره به پیگیری روند مذاکرات ایران و آمریکا، گفته بود که همکاری‌های هسته‌ای مسکو با تهران ادامه خواهد داشت.

نیروگاه هسته‌ای بوشهر، واقع در جنوب ایران در جریان حملات متجاوزانه توسط ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به ایران چندین بار هدف حمله قرار گرفت اما به راکتور نیروگاه آسیبی وارد نشد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.