شش ملی‌پوش اردوی پرسپولیس را ترک کردند

افکار نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:51
شش بازیکن ملی‌‌پوش غایب امروز تمرین تیم پرسپولیس بودند.

آخرین جلسه تمرینی تیم پرسپولیس پیش از جام جهانی در حالی برگزار شد که قرار بود طبق اعلام اولیه سازمان لیگ، فردا (یک اردیبهشت)  اولین بازی بعد از جنگ در چارچوب رقابت‌های لیگ بیست و پنجم برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد.

بنابراین بعد از اعلام فهرست تیم ملی در روز گذشته، امروز تمرین قرمزها بدون حضور بازیکنان ملی و همچنین نفرات خارجی با کمترین تعداد بازیکن برگزار شد.

امروز علاوه بر سروش رفیعی و یعقوب براجعه و محمدحسین صادقی و همچنین پنج بازیکن خارجی، پیام نیازمند، حسین کنعانی، میلاد محمدی، حسین ابرقویی، علی علیپور و امیرحسین محمودی هم در تمرین حضور نداشتند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.