بلیت مترو تهران وحومه گران شد + نرخ جدید

نامه نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:06
افزایش نرخ بلیت مترو از اول اردیبهشت/ بلیت تک‌سفره ۷ هزار و ۳۰۰ تومان شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت بلیت تک‌سفره داخل شهری برای خرید شتابی، ۷۳.۰۰۰ ریال و برای خرید نقدی ۱۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است.

همچنین، بلیت تک‌سفره حومه (خط ۵) با خرید شتابی ۹۰.۰۰۰ ریال و خرید نقدی ۱۵۰.۰۰۰ ریال خواهد بود.

برای ایستگاه‌های شهید سلیمانی (هشتگرد) و پرند نیز، قیمت بلیت تک‌سفره با خرید شتابی ۲۰۰.۰۰۰ ریال و خرید نقد ۲۵۰.۰۰۰ ریال تعیین گردیده است.

هزینه ورود به شبکه متروی تهران با استفاده از کارت‌بلیت‌های اعتباری مبلغ‌دار، که در سال ۱۴۰۴ مبلغ ۴۱.۲۵۰ ریال بود و پس از دو کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۲۶۰ ریال به آن اضافه می‌شد، از اول اردیبهشت ماه با حدود ۲۵ درصد افزایش به ۵۱۶۰ ریال رسیده است. پس از دو کیلومتر اول، به ازای هر کیلومتر مسافت طی‌شده (تاسقف ۳۰ کیلومتر) مبلغ ۳۳۰ ریال به صورت خودکار پس از ثبت خروج از اعتبار کسر خواهد شد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.