آغاز بارگیری و حمل سیمان صادراتی از ایستگاه شاهرود

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:37
بارگیری وحمل اولین محموله سیمان از شاهرود به مقصد بندر کاسپین از طریق خطوط ریلی در سال جدید آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،علیرضا رضائی برون مدیرکل راه‌آهن شمالشرق (۱) با اعلام این خبر بیان کرد:در راستای اهداف راه‌آهن در جذب و شناسایی چشمه‌های بار و پس از رایزنی‌ها و توافقات صورت گرفته با صاحبان کالا، بارگیری و حمل سیمان از مبدا شاهرود به مقصد بندر کاسپین از طریق خطوط ریلی در دستور کار قرار گرفته و اولین محموله مورد نظر در سال جاری با موفقیت بارگیری و آماده حمل شد.

رضائی برون با اشاره به مزایای حمل و نقل ریلی از جمله کاهش مصرف سوخت، امکان حمل بارهای انبوه و کاهش آلودگی محیط زیست افزود:علیرغم ترافیک سنگین قطارهای مسافری در این منطقه، آمادگی کامل جهت حمل بار از طریق خطوط ریلی را داریم و صرفا در سال گذشته  ۱۲۳ هزار تن محموله سیمان صادراتی از طریق خطوط ریلی این منطقه به مقاصد مختلف جابجا شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.