بهره‌برداری از پل نوی - ژاراژی در ارومیه

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:26
رئیس اداره ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پایان عملیات احداث و بهره‌برداری از پل نوی - ژاراژی شهرستان ارومیه خبر داد.

بهره‌برداری از پل نوی - ژاراژی در ارومیه
به گزارش گروه حمل و نقل و گردشگری خبرگزاری صدا و سیما ،  پاشایی افزود : پروژه احداث پل نوی - ژاراژی که یکی از مطالبات مهم ساکنان منطقه بود، در راستای ارتقای ایمنی تردد و بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای روستایی، در فروردین ماه ۱۴۰۵ به طور کامل به اتمام رسید.

‌وی با اشاره به جزئیات فنی و مراحل اجرای این پروژه افزود: این پل با دو دهانه هشت متری طراحی و اجرا شده است که عملیات ساخت آن در قالب دو فاز مجزا اجرا شده است.

‌پاشایی درباره حجم عملیات ساختمانی انجام شده در این پروژه گفت: برای استحکام‌بخشی و احداث این ابنیه فنی، ۷۴۰ مترمکعب بتن‌ریزی انجام شده و جهت ایمنی تردد، نرده‌های حفاظتی پل نیز انجام شده است.

‌رئیس اداره ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پل نوی - ژاراژی شبکه ارتباطی ۱۰ روستای منطقه به یکدیگر متصل شده و ضمن تسهیل رفت و آمد روستاییان، نقش مهمی در کاهش خطرات جاده‌ای و بهبود دسترسی‌های محلی ایفا خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.