جبران کمبود آب شهر طبس با بهره‌برداری از خط انتقال کوثر

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:41
بیرجند- سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان طبس از جبران کسری آب این شهر با راه‌اندازی خط انتقال آب کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی شجاعی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به بازدید مشترک کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای خراسان جنوبی از مسیر خط انتقال کوثر، گفت: این خط انتقال به طول ۴۰ کیلومتر، آب استحصالی از پنج حلقه چاه جدید در دشت اصفهک را با دبی بیش از ۱۰۰ لیتر در ثانیه به شهر طبس منتقل خواهد کرد.

وی افزود: خط انتقال کوثر با لوله‌های چدن داکتیل در اقطار ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ میلی‌متر اجرا شده و با بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک، مشکل کمبود آب شرب شهر طبس رفع و تأمین آب مورد نیاز سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن محقق خواهد شد.

شجاعی بیان کرد: در پی بازدید میدانی کارشناسان از این پروژه، جلسه‌ای در محل امور آب و فاضلاب طبس برگزار شد و در آن، مسائل و چالش‌های موجود در مسیر بهره‌برداری از این طرح مهم بررسی و تصمیم‌های اجرایی لازم اتخاذ شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.