واگذاری ۶۵ هکتار اراضی ملی سیستان‌ وبلوچستان برای ساخت نیروگاه خورشیدی

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:15
زاهدان - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از واگذاری ۶۵ هکتار از اراضی ملی این استان در فروردین ۱۴۰۵ برای اجرای طرح احداث نیروگاه خورشیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام شهرکی گفت: با توجه به ظرفیت بالای سیستان و بلوچستان در تابش خورشیدی و ضرورت گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر، مقدمات اجرای طرح نیروگاه خورشیدی در ماه گذشته نهایی شد.

مدیر امور اراضی استان سیستان و بلوچستان افزود: این طرح‌ها در شهرستان‌های زاهدان و سراوان با مجموع ظرفیت تولید ۴۳.۵ مگاوات برق و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از طریق کمیسیون واگذاری طرح‌های غیرکشاورزی (ماده ۲۱) مورد تأیید قرار گرفته و اراضی مربوطه به آنها اختصاص یافته است.

شهرکی تصریح کرد: اجرای این نیروگاه‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم، نقش مهمی در تأمین پایدار برق مناطق کمتر برخوردار استان خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.