بازداشت یک مرد در ملارد به جرم تبلیغ علیه نظام

مشرق نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 10:53
مقام‌های قضایی ملارد در استان تهران از بازداشت یک مرد حدوداً ۳۳ ساله خبر داده‌اند، او متهم است در فضای مجازی علیه نظام تبلیغ و با گروه‌های سلطنت‌طلب همکاری کرده است.

به گزارش مشرق، یک مرد حدوداً ۳۳ ساله در ملارد بازداشت شده است، این فرد در منطقه «اطلس شرقی» سرآسیاب دستگیر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، وی متهم است که در فضای مجازی مطالبی را علیه نظام منتشر و با گروه‌های سلطنت‌طلب همکاری می‌کرده است.

منابع آگاه می‌گویند، این فرد از ابتدای فعالیت‌های تبلیغی خود تحت نظر بوده و پس از حذف صفحات مجازی‌اش، بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

دادستان ملارد پیش از این هشدار داده بود که هرگونه همکاری با «شبکه‌های خبری معاند» به ویژه آنهایی که وابسته به رژیم صهیونیستی هستند، پیگرد قانونی سنگین در پی خواهد داشت.

به گفته او، این تخلفات می‌تواند مجازاتی همچون مصادره اموال، حبس طولانی‌مدت و در مواردی اعدام به همراه داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد همچنین از خانواده‌ها خواسته است بر فعالیت‌های مجازی فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و نسبت به فیلم‌برداری از اماکن حساس و نظامی هشدار داده و آن را اقدامی دارای تبعات امنیتی و قضایی دانسته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.