توئیت تند النصر به الهلال در شب صعود

افکار نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 10:47
رسانه رسمی النصر با انتشار توئیتی، کنایه سنگینی به الهلال زد.

النصر نه‌تنها با پیروزی پرگل ۴-۰ مقابل الوصل امارات در شامگاه یکشنبه و کسب بلیت صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲ در کانون توجه قرار گرفت، بلکه به‌خاطر پیام کنایه‌آمیزی که پس از سوت پایان خطاب به رقیب سنتی خود، الهلال، منتشر کرد نیز خبرساز شد؛ اقدامی که واکنش گسترده هواداران در شبکه‌های اجتماعی را به‌دنبال داشت و دوباره فضای رقابت میان دو تیم را داغ کرد.

النصر موفق شد در خانه الوصل، این تیم را با چهار گل شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند؛ جایی که باید منتظر الاهلی قطر بماند.

باشگاه النصر تصویری از تیم خود را در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد و نوشت: «آبی است، اما در نیمه‌نهایی حضور دارد»؛ جمله‌ای که اشاره‌ای کنایه‌آمیز به ناکامی الهلال در عبور از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سطح نخبگان داشت.

الهلال پیش‌تر با شکست در ضربات پنالتی (۴-۲) مقابل السد قطر، پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه، از این رقابت‌ها کنار رفته بود.

نکته جالب اینکه النصر در دیدار مقابل الوصل با لباس آبی به میدان رفت؛ چرا که تیم اماراتی به‌عنوان میزبان با پیراهن زرد همیشگی خود بازی می‌کرد و همین موضوع باعث شد «فارس نجد» از کیت دوم خود استفاده کند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.