بولتون: ایرانی‌ها بوی وحشت را در کاخ سفید حس می‌کنند

شمال نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:28
جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید گفت، اعزام جی دی ونس به مذاکرات با ایران این سیگنال را ارسال می‌کند که ترامپ به دنبال راهی برای خروج از جنگ است و ایرانی‌ها این را فهمیده‌اند.
 بولتون: ایرانی‌ها بوی وحشت را در کاخ سفید حس می‌کنند

به گزارش شمال نیوز، جان بولتون مقام سابق دولت ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد استراتژی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای پایان دادن به جنگ در ایران نتیجه معکوس می‌دهد.

 

هفته گذشته، ترامپ، معاون رئیس جمهور، جی. دی. ونس، را برای مذاکره در مورد پایان جنگ به پاکستان فرستاد، اما ونس دست خالی به آمریکا بازگشت. جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ در دولت اول خود، با انتقاد از اعزام ونس به مذاکرات پاکستان گفت که این استراتژی به ایرانی‌ها "قدرت نفوذ زیادی" در مذاکرات داده است و ترامپ ممکن است با اعزام مقامات عالی رتبه بیشتر در هفته آینده، اوضاع را بدتر کند.

 

بولتون افزود که اعزام مقامات عالی رتبه توسط ترامپ به ایرانی‌ها این سیگنال را می‌دهد که او می‌خواهد راهی برای خروج از این درگیری پیدا کند.

 

او گفت: "فکر می‌کنم آنها(ایرانیها) بوی وحشت را در کاخ سفید حس می‌کنند. فکر می‌کنم می‌توانند ببینند که ترامپ می‌خواهد از این وضعیت خارج شود. او تقریباً هر روز این را پخش می‌کند. و این به ایرانی‌ها قدرت نفوذ زیادی می‌دهد.

 

بولتون پیش از این نیز از انتخاب جی دی ونس به عنوان رئیس هیات مذاکره کننده آمریکایی انتقاد کرده بود.

 


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.