مدافع تراکتور: خون ورزشکاران از مردم دیگر رنگین‌تر نیست

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 07:12
فرشاد فرجی گفت: مردم در این ۵۰ شب سنگ تمام گذاشته و دلگرمی بزرگی برای هم‌وطنان داخل و خارج از کشور شدند. ما هم از همین جامعه هستیم و خونمان از سایر مردم رنگین‌تر نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فرشاد فرجی، مدافع تراکتور نیز در تجمعات شبانه گفت: وظیفه‌مان است در کنار مردم باشیم. مردم در این ۵۰ شب سنگ تمام گذاشته و دلگرمی بزرگی برای هم‌وطنان داخل و خارج از کشور شدند. ما هم از همین جامعه هستیم و خونمان از سایر مردم رنگین‌تر نیست.

فرجی درباره وظیفه ورزشکاران در شرایط فعلی کشور عنوان کرد: همه ایرانی‌ها در هر کجای دنیا باید همراه باشیم و دست‌به‌دست هم بدهیم. روز‌های سختی را گذراندیم و باید از آن سربلند بیرون بیاییم. الان هم سامانه‌ای به نام "پاکار" درست شده است. هر کس در هر زمینه‌ای توانمندی دارد در این سامانه و سامانه "ایران همدل" ثبت‌نام کند و واقعاً پای‌کار بیاید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.