به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فرشاد فرجی، مدافع تراکتور نیز در تجمعات شبانه گفت: وظیفهمان است در کنار مردم باشیم. مردم در این ۵۰ شب سنگ تمام گذاشته و دلگرمی بزرگی برای هموطنان داخل و خارج از کشور شدند. ما هم از همین جامعه هستیم و خونمان از سایر مردم رنگینتر نیست.
فرجی درباره وظیفه ورزشکاران در شرایط فعلی کشور عنوان کرد: همه ایرانیها در هر کجای دنیا باید همراه باشیم و دستبهدست هم بدهیم. روزهای سختی را گذراندیم و باید از آن سربلند بیرون بیاییم. الان هم سامانهای به نام "پاکار" درست شده است. هر کس در هر زمینهای توانمندی دارد در این سامانه و سامانه "ایران همدل" ثبتنام کند و واقعاً پایکار بیاید.