هدف 70درصدی در احیای پالایشگاه‌ها

دنیای اقتصاد دوشنبه 31 فروردین 1405 - 00:05
دنیای‌ اقتصاد – بندرعباس:‌ مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تاسیسات، خطوط لوله و پالایشگاه‌های هرمزگان بازدید کرد. محمدصادق عظیمی‌فر در حاشیه این بازدیدها گفت: کارکنان این عرصه با فعالیت شبانه‌روزی زنجیره تولید و توزیع سوخت کشور را پایدار نگه داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از سوی دشمن حمله‌های متعدد به زنجیره پالایش و پخش تولید پالایشگاه‌ها و انتقال و ذخیره با هدف اختلال در زنجیره سوخت‌رسانی و زندگی مردم صورت گرفت، افزود:‌ با برنامه‌ریزی‌‌ها و تدابیر صورت‌گرفته دامنه آسیب‌ها را قبل و حین حمله به تاسیسات به حداقل رسانده و پس از آن نیز با برنامه‌های طراحی‌شده اجازه وقفه در تامین و توزیع سوخت را در کشور ندادیم. مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به لزوم بازگشت تاسیسات به حداکثر ظرفیت تولید در سریع‌ترین زمان ممکن گفت: پس از روز حادثه پیمانکاران و تجهیزات لازم برای بازسازی مستقر شد. عظیمی‌فر افزود: برآورد ما این است که در کوتاه‌ترین زمان بخش قابل‌توجهی از تاسیسات با ظرفیت حدود ۷۰درصد به مدار تولید و بهره‌برداری بازگردد. وی گفت: پایداری زنجیره سوخت‌رسانی در کشور علاوه بر بازسازی نیازمند همراهی مردم در بخش مصرف دارد.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.